Drodzy podopieczni. Pamiętajcie, że teraz jesteśmy dla Waszej dyspozycji głównie ON-LINE. Wystarczy trochę sprzętu i samodyscypliny, żeby utrzymać formę, o którą staraliście się miesiącami, a nawet latami. Wprowadzone obostrzenia utrudnią Wam wzmacnianie i zdobywanie odporności fizycznej oraz psychicznej, którą dawał Wam dotychczasowy wysiłek fizyczny. Jego brak wpłynie negatywnie na funkcjonowanie systemu immunologicznego, który w obecnych czasach, może stanowić istotną tarczę w walce z wirusami i bakteriami. Moi drodzy, pamiętajcie, że oprócz poprawy estetyki sylwetki, trening inicjuje szereg procesów w organizmie, które również sprzyjają utrzymaniu dobrej kondycji psychicznej tzn. dotlenia mózg, usuwa napięcie, poprawia krążenie i ostatecznie motywuje do wykonywania codziennych obowiązków. Każdy rodzaj wysiłku trwający minimum 30 minut wyzwala produkcję endorfin, czyli hormonów endogennych, które wywołują poczucie szczęścia, zadowolenia, a nawet euforii. Tym samym podnosicie swoją samoocenę oraz odsuwacie od siebie stany depresyjne, lękowe oraz wszelkiego rodzaju zaburzenia snu, a nawet odżywiania.

Jedyne, czego potrzebujesz, to dostęp do łącza internetowego o prędkości pozwalającej na utrzymanie płynnej łączności audio/wideo oraz kamerka internetowa w komputerze, laptopie, smartphonie lub tablecie. Trening odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej, na której spotykamy się o umówionej wspólnie godzinie. Wzajemnie widzimy się przez cały czas trwania treningu, co pozwala nam stale kontrolować poprawną technikę wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń. Do trenowania w domu nie jest potrzebny żaden sprzęt, jesteśmy w stanie przeprowadzić w pełni efektywny trening bazując wyłącznie na ćwiczeniach z własnym ciałem oraz wyposażeniem domu. Działamy kreatywnie, wykorzystując Twoje narzędzia gospodarstwa domowego oraz meble jako sprzęt do ćwiczeń. Oczywiście chętnie podsuniemy Tobie kilka pomysłów oraz linków na praktyczny sprzęt treningowy, który pozwoli nam urozmaicić i poszerzyć możliwości treningowe w domowych warunkach.

Podsumowując… Nie rezygnuj z siebie… Nie daj się osłabić… Zrób dla siebie coś dobrego. W czasie kiedy musisz zostać w swoim domu, nie rezygnuj z aktywności fizycznej.